Program
Več mesecev smo vrtali in iskali najboljše poznavalce družbenih omrežij v Sloveniji.
Se pogovorili o trendih in znanjih, ki jih potrebujemo. Program in predavatelji so posebej izbrani za vas.
Klemen Selakovič, Aidea
Klemen Selakovič je oseba, ki stoji za enim od najbolj poslušanih podkastov v Sloveniji. Aidea je nastala kot posledica Klemnove želje, da se z različnimi ljudmi pogovarja o tem, kaj je zanje dobro življenje.
Bojan Kos, Andraž Šegš, Policija
Redki so profili na družbenih omrežjih, kjer upravljavcem uspeva sledilce sočasno informirati in zabavati. Eden od takšnih je profil, ki ga ima na Facebooku Policijska uprava Kranj (PUK). Z nami bosta Bojan Kos in Andraž Šegš, ki bosta predstavila ozadje uspešnih profilov policijskih uprav.
Tina Dobovšek, InstaCoach
Z razvojem in popularnostjo družbenih omrežij so klasični mediji dobili novo priložnosr za širjenje svojega dosega. Večina je priložnost prezrla, pri Radiu Center pa so jo uspešno izkoristili. Kako?
Anja Pogladič, Tinder
Anja Pogladič je v magistrskem delu z naslovom Predstavljanje sebe in dojemanje drugih s pomočjo aplikacije Tinder (2021) izpostavila, da je iskanje partnerjev na spletu strukturirano, kot ekonomska transakcija. Svoje ugotovitve bo povezala z marketingom in jih predstavila na našem dogodku.
Domen Rozman, DD Studios
Domen z growth hacking metodami že 15 let ustvarja viralne kampanje, ki so bile ključne za svetoven uspeh in prepoznavnost Dunking Devilsov. Idejni vodja akrobatske skupine danes vodi ekipo kreativcev, ki sestavljajo agencijo Dunking Devils Studios ter ustvarjajo marketinške kampanje in videe, ki jih je videlo že več kot 400 milijonov ljudi po vsem svetu.
Miha Lavtar, Optiweb
Vrednote, povezanost, zadovoljstvo, smislenost, zaupanje,… teme, o katerih ves čas govorimo, so v roke prevzeli odločevalci. In ne, to niso več podjetja, ampak najboljši iskalci zaposlitev, ki si izbirajo podjetje, v katerem so (pripravjeni) poskusiti delati. Prepričajte jih.
Marko Pavlović, Goldhorn Crypto
Družbena omrežja so eden izmed ključnih promotorjev in komunikacijskih kanalov za kripto valute. Velik delež rasti in popularnosti kripto valut namreč lahko pripišemo prav družbenim omrežjem. Po drugi strani pa objave na družbenih omrežjih, naj si gre za mnenja vplivnežev ali objave člankov, močno vplivajo na vrednost kriptovalut, tako v pozitivnem kot v negativnem smislu. V prihodnosti lahko pričakujemo nastanek družbenih omrežjih, ki temeljijo na blockchain tehnologiji.
Mediana
Z razvojem in popularnostjo družbenih omrežij so klasični mediji dobili novo priložnosr za širjenje svojega dosega. Večina je priložnost prezrla, pri Radiu Center pa so jo uspešno izkoristili. Kako?
Meta Celestina in Somrak Juilija, Pristop
Meta in Julija bosta govorili o vplivnežih, katere so najpogostejše napake pri izboru vplivnežev, kakšne so možne oblike vzpostavitve spremljanja objav & rezultatov objav vplivnežev in še in še.
David Irgolič, Next Media
Z razvojem in popularnostjo družbenih omrežij so klasični mediji dobili novo priložnosr za širjenje svojega dosega. Večina je priložnost prezrla, pri Radiu Center pa so jo uspešno izkoristili. Kako?