Program

Več mesecev smo vrtali in iskali najboljše poznavalce družbenih omrežij v Sloveniji.

Se pogovorili o trendih in znanjih, ki jih potrebujemo. Program in predavatelji so posebej izbrani za vas.

Humana uporabniška izkušnja - Kako tehnologija izkorišča naše kemijske procese
Klemen Selakovič, Aidea

Klemen Selakovič je oseba, ki stoji za enim od najbolj poslušanih podkastov v Sloveniji. Aidea je nastala kot posledica Klemnove želje, da se z različnimi ljudmi pogovarja o tem, kaj je zanje dobro življenje.

Ko policaji pripovedujejo vice o nas, ki imamo radi vice o policajih
Bojan Kos, Andraž Šegš, Policija

Redki so profili na družbenih omrežjih, kjer upravljavcem uspeva sledilce sočasno informirati in zabavati.  Eden od takšnih je profil, ki ga ima na Facebooku Policijska uprava Kranj (PUK). Z nami bosta Bojan Kos in Andraž Šegš, ki bosta predstavila ozadje uspešnih profilov policijskih uprav. 

Podjetja se še vedno lovijo na Instagramu
Tina Dobovšek, InstaCoach

Z razvojem in popularnostjo družbenih omrežij so klasični mediji dobili novo priložnosr za širjenje svojega dosega. Večina je priložnost prezrla, pri Radiu Center pa so jo uspešno izkoristili. Kako?

Tinder ni za marketing
Anja Pogladič, Tinder

Anja Pogladič je v magistrskem delu z naslovom Predstavljanje sebe in dojemanje drugih s pomočjo aplikacije Tinder (2021) izpostavila, da je iskanje partnerjev na spletu strukturirano, kot ekonomska transakcija. Svoje ugotovitve bo povezala z marketingom in jih predstavila na našem dogodku. 

Tik Tok ni zanimiv za trženje
Domen Rozman, DD Studios

Domen z growth hacking metodami že 15 let ustvarja viralne kampanje, ki so bile ključne za svetoven uspeh in prepoznavnost Dunking Devilsov. Idejni vodja akrobatske skupine danes vodi ekipo kreativcev, ki sestavljajo agencijo Dunking Devils Studios ter ustvarjajo marketinške kampanje in videe, ki jih je videlo že več kot 400 milijonov ljudi po vsem svetu.

Ko iskalci zaposlitev izbirajo podjetje, je podoba podjetja na LinkedInu ključna
Miha Lavtar, Optiweb

Vrednote, povezanost, zadovoljstvo, smislenost, zaupanje,… teme, o katerih ves čas govorimo, so v roke prevzeli odločevalci. In ne, to niso več podjetja, ampak najboljši iskalci zaposlitev, ki si izbirajo podjetje, v katerem so (pripravjeni) poskusiti delati. Prepričajte jih.

Kriptovalute in družbena omrežja
Marko Pavlović, Goldhorn Crypto

Družbena omrežja so eden izmed ključnih promotorjev in komunikacijskih kanalov za kripto valute. Velik delež rasti in popularnosti kripto valut namreč lahko pripišemo prav družbenim omrežjem. Po drugi strani pa objave na družbenih omrežjih, naj si gre za mnenja vplivnežev ali objave člankov, močno vplivajo na vrednost kriptovalut, tako v pozitivnem kot v negativnem smislu. V prihodnosti lahko pričakujemo nastanek družbenih omrežjih, ki temeljijo na blockchain tehnologiji.

PinkPantheress vs Zdravko Čolić, Joker vs Out, Ni dileme, vnuki in babice
Mediana

Z razvojem in popularnostjo družbenih omrežij so klasični mediji dobili novo priložnosr za širjenje svojega dosega. Večina je priložnost prezrla, pri Radiu Center pa so jo uspešno izkoristili. Kako?

Model za načrtovanje & merjenje komunikacijskih učinkov kampanj z vplivneži na družbenih omrežjih
Meta Celestina in Somrak Juilija, Pristop

Meta in Julija bosta govorili o vplivnežih, katere so najpogostejše napake pri izboru vplivnežev, kakšne so možne oblike vzpostavitve spremljanja objav & rezultatov objav vplivnežev in še in še.

Radio in družbena omrežja - popolno ujemanje
David Irgolič, Next Media

Z razvojem in popularnostjo družbenih omrežij so klasični mediji dobili novo priložnosr za širjenje svojega dosega. Večina je priložnost prezrla, pri Radiu Center pa so jo uspešno izkoristili. Kako?